Opanuj sztukę ratowania zębów

Im więcej zębów uratujesz, tym więcej powodów do uśmiechu mają Twoi pacjenci! Oto, dlaczego jest to świetna wiadomość dla Twojej praktyki…

W dzisiejszych czasach dobra reputacja jest praktycznie wszystkim. Dowiedz się, jak możesz osiągnąć dobry wizerunek w oczach pacjentów. Co zrobić, aby uchronić przed ekstrakcjami jak najwięcej zębów, zoptymalizować, dzięki minimalnie inwazyjnej procedurze, czas spędzany przez pacjenta na fotelu i zmienić wizytę u dentysty w  zawsze pozytywne doświadczenia.

Nie trzeba dodawać, że leczenie pozwalające na uratowanie większej liczby zębów to dobra wiadomość dla każdego.
Twoi pacjenci, Twoja praktyka i Twoja reputacja. Szybki przegląd sytuacji.

Jako dentysta wiesz, jak zdrowe zęby mogą aktywnie przyczyniać się do dobrego samopoczucia pacjentów. Dlatego usuwanie zęba nigdy nie odbywa się bez starannego rozważenia wskazań klinicznych. Stomatolodzy doskonale zdają sobie sprawę z tego, że każdy brakujący ząb wpływa na organizm wielopłaszczyznowo i przynosi wiele poważnych konsekwencji1. Dla pacjenta ważne jest głównie obniżenie jakości żucia oraz wpływ na zęby przeciwstawne lub obniżenie walorów estetycznych uśmiechu. Jednak ostatnio udokumentowano związek pomiędzy poważniejszymi schorzenia, zwłaszcza z chorobami przewlekłymi, takimi jak cukrzyca2, choroby serca3, płuc lub kości4 a przedwczesną utratą zębów. Podsumowując, nawet brak tylko jednego zęba może stać się przyczyną ciągu komplikacji zdrowotnych oraz istotnego obniżenia komfortu życia.

Biodentine może pomóc Ci oszczędzić więcej zębów przed zabiegami usunięcia i rozwinąć Twój gabinet na różnych poziomach. W tym artykule poznasz wszystkie korzyści, jakie Twoja praktyka może czerpać z zachowania większej liczby zębów. Przekonasz się, że stosowanie odpowiedniego produktu może nie tylko poprawić doświadczenia pacjentów, ale także pomóc Ci zaoszczędzić czas i ostatecznie pozytywnie wpłynąć na Twoją reputację.

I- Zmień doświadczenie swoich pacjentów

36% osób boi się chodzić do dentysty według badań przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii

Podobnie jak w przypadku większości procedur leczniczych, nikt nie chodzi do dentysty z radością. Wielu pacjentów martwi się bólem lub trudnościami w radzeniu sobie z lękiem. Dlatego emocje związane z wizytą stomatologiczną są najczęściej negatywne. Angielskie badanie wskazuje, że 36% osób boi się chodzić do dentysty, a 12% cierpi nawet z powodu skrajnego strachu5. Uczucie dyskomfortu, strach przed bólem, traumatyczne przeżycia lub obawa przed pogorszeniem estetyki … Źródła lęku są wielorakie, tak samo jak zróżnicowani są pacjenci, którzy codziennie przychodzą do Twojej kliniki. Dużą częścią Twojej misji jako pracownika służby zdrowia jest łagodzenie lęku pacjentów. W rzeczywistości łatwo jest poprawić ich wspomnienia wizyt stomatologicznych, wykonując drobne działania, które mogą skutkować dużymi różnicami.

Ludzie płacą za opiekę stomatologiczną, ale równocześnie płacą też za przyjemną i satysfakcjonującą wizytę. Jak możesz sprostać ich rzeczywistym potrzebom? Za pomocą potężnego narzędzia: ulgi. Oczywiście oznacza to ulgę w bólu, ale może też oznaczać ulgę w stosowaniu małoinwazyjnej metody pielęgnacji zębów. Utrata zęba lub leczenie kanałowe to poważny, a czasem złożony zabieg. Dzięki Biodentine ratujesz ząb pacjenta eliminując lub zmniejszając ból, zmniejszasz negatywny wpływ na psychikę, usprawniasz opiekę i oszczędzasz czas. W ten sposób doświadczenie Twojego pacjenta w zakresie leczenia zębów radykalnie się poprawia w porównaniu z wcześniejszymi wspomnieniami na ten temat, co prowadzi do wyższego poziomu satysfakcji.

Masz środki, aby przerwać cykl, w którym pacjenci kojarzą dentystę ze strachem lub bólem, a to na zawsze zmieni sposób postrzegania Twojej praktyki dentystycznej. Receptą na sukces jest uproszczenie pracy, podkreślenie posiadanych umiejętności oraz pozytywna zmiana percepcji pacjentów.

II – Zyskaj lepszą kontrolę nad swoim czasem (i czasem swoich pacjentów)

Konwencjonalne zabiegi mają wiele zalet, ale jedną główną wadę: są niezwykle czasochłonne. Na przykład leczenie kanałowe wymaga długiego czasu pracy przez kilka wizyt. To oznacza, że pacjent może zostać poproszony o kolejne spotkanie, co skróci czas dostępności fotela dla innych. Nawet w świecie medycznym uzyskanie wydajności i produktywności jest kluczem do dobrze funkcjonującej na rynku praktyki stomatologicznej. Cement Biodentine został zaprojektowany tak, aby umożliwić wykonanie małoinwazyjnego zabiegu na jednej lub dwóch wizytach, nawet w przypadku terapii przyżyciowej miazgi. Dzięki temu każdemu, takiemu zabiegowi poświęcasz mniej czasu, a Twój pacjent nie będzie musiał rezerwować wielu spotkań, aby sfinalizować leczenie. W rezultacie Twój harmonogram pracy przestaje być nadmiernie przeciążony, dzięki czemu masz więcej czasu na wizyty innych pacjentów.

Oszczędność czasu jest korzystna nie tylko dla Ciebie, ale także dla Twojego pacjenta. Korzystając z Biodentine, pomagasz mu uniknąć wielu wizyt (i potencjalnego ryzyka ponownego leczenia).

Nowoczesne leczenie stomatologiczne zmienia kształt charakter, dostosowując się do lęków współczesnych pacjentów i obaw pracowników służby zdrowia. W dobie maksymalizacji wydajności czas jest najcenniejszym towarem i zarazem największym problemem. Uzyskanie większej kontroli nad naszymi grafikami wizyt to bardzo ważny krok w kierunku rentowności. Ale to nie wszystko. Oprócz oszczędności czasu, to właśnie unikanie niepotrzebnych ekstrakcji może zmienić doświadczenie pacjentów w Twojej praktyce dentystycznej.  To jeden ze sposobów, w jaki możesz zacząć przekształcać swoją firmę w sposób zrównoważony.

III – Popraw reputację swojego gabinetu stomatologicznego 

Wykazaliśmy tu, że satysfakcja pacjenta jest cenna. Jest to kluczowy element budowania dobrej reputacji poza ścianami Twojego gabinetu. Ale to nie wszystko: ludzie zaczną Cię rozpoznawać jak dentystę, który nie usuwa zębów niepotrzebnie. Pomaga to wyróżnić Cię w konkurencyjnym świecie opieki stomatologicznej. W dzisiejszych czasach wiadomości szybko się rozchodzą, a konkretne umiejętności w tej dziedzinie są podstawą budowania Twojej reputacji. Ostatecznie wszystko zależy od tego, jak postrzegają Cię Twoi pacjenci, zarówno obecni, jak i przyszli. Aby odnieść długoterminowy sukces, musisz nie tylko polegać na wysokiej jakości zabiegach. Warto upewnić się, że Twoja wiedza i umiejętności są rozpoznawane: dlatego wizerunek marki jest Twoim najlepszym sprzymierzeńcem.

Utrzymanie pozytywnego wizerunku jest w dzisiejszych czasach niezaprzeczalnie fundamentem szeroko rozumianego sukcesu zawodowego. Dentyści nie są zwolnieni z tej zasady biznesu. Ludzie formułują opinie przeglądając recenzje online, szukają rekomendacji u swoich bliskich przyjaciół i rodziny i pozostają lojalni wobec lekarza, który zapewnił dobre leczenie. Jeśli możesz przynieść pacjentom satysfakcję i ulgę, dajesz sobie tym samym najlepszy prezent ze wszystkich: listę ambasadorów gotowych polecić Cię w swoim kręgu towarzyskim. Ten rzeczywisty krąg ludzkich relacji i kontaktów poszerzy listę Twoich pacjentów i popchnie praktykę dentystyczną w kierunku zrównoważonego rozwoju i opłacalności.

Zakończmy ten artykuł przypomnieniem: aby być odnoszącym sukcesy dentystą, ważne jest, aby stosować te same wysokie standardy w każdym aspekcie swojej działalności. Opieka wysokiej jakości jest oczywista, ale nie zapomnij popracować nad percepcją i reputacją jako kluczowymi czynnikami, które należy wziąć pod uwagę. Einstein podsumował tę potrzebę w następującym zdaniu: „Dlatego jako pracownicy służby zdrowia musimy zapewnić coś więcej niż tylko usługi ludziom, którzy na nas polegają. Chodzi raczej o implementację całościowych rozwiązań, które przekraczają ich początkowe oczekiwania. Aby zaspokoić te potrzeby, opracowaliśmy Biodentine, materiał stomatologiczny, który skutecznie pozwala zachować więcej zębów i zapewnia optymalną opiekę stomatologiczną, jednocześnie budując doskonałą reputację. To jest oficjalne przesłanie: mały akt troski może głęboko zmienić życie.

Warto zapamiętać:

  • Dzięki Biodentine ratujesz ząb pacjenta w sposób najczęściej bezbolesny, przez co zmniejszasz negatywny wpływ stresu oraz lęku na postawę pacjenta.
  • Biodentine został zaprojektowany tak, aby umożliwić wykonanie minimalnie inwazyjnego zabiegu podczas zaledwie kilku wizyt.

Bibliografia

  1. Khan, S. U., Ghani, F., & Nazir, Z. (2018). The effect of some missing teeth on a subjects’ oral health related quality of life. Pakistan journal of medical sciences, 34(6), 1457–1462.
    https://doi.org/10.12669/pjms.346.15706

  2. Julkunen, A., Heikkinen, A. M., Söder, B., Söder, P. Ö., Toppila-Salmi, S., & Meurman, J. H. (2017). Autoimmune Diseases and Oral Health: 30-Year Follow-Up of a Swedish Cohort. Dentistry journal, 6(1), 1.
    https://doi.org/10.3390/dj601000

  3. University of Helsinki. (2016, August 2). Hidden tooth infections may predispose people to heart disease. ScienceDaily. Retrieved May 5, 2021 from
    www.sciencedaily.com/releases/2016/08/160802104159.htm

  4. National Institutes of Health Osteoporosis and Related Bone Diseases National Resource Center. Oral Health and Bone Disease. NIH Publication No. 18-7882. Last Reviewed 2018-11.
    https://www.bones.nih.gov/health-info/bone/bone-health/oral-health/oral-health-and-bone-disease

Więcej

Możesz także cieszyć się

Zarejestruj się za darmo
1/4 Wybierz swoje dane logowania

Hasło musi zawierać co najmniej:

8 znaków

Cyfrę i literę

Znak specjalny

2/4 Wprowadź swoje dane osobowe
4/4 Potwierdzać

Zarejestruj się za darmo
Zarejestruj się teraz i uzyskaj ekskluzywny dostęp do:
  • Webinariów emitowanych na żywo i nagrań z nich, aby uczyć się od najlepszych prelegentów w branży stomatologicznej.
  • Treści edukacyjnych w różnych formatach (artykuły, podcasty, przypadki kliniczne, filmy i inne), aby rozwinąć swoje umiejętności i osiągnąć sukces biznesowy.
  • Nasz program Voice of Customer (Głos Klienta) przyczynia się do tworzenia innowacyjnych produktów odpowiadających Twoim potrzebom.
Załóż konto
Zarejestruj się teraz Jesteś już członkiem naszej społeczności? Zaloguj się!
Nie pamiętasz hasła?
Wpisz adres e-mail poniżej.

Wyślemy Ci link resetujący hasło mailem.

Anuluj
Zapisz się na nasz Newsletter

Witamy na stronie

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, oświadczam, że jestem specjalistą z branży stomatologicznej (stomatolog, technik dentystyczny, asystentka, higienistka lub osoba związaną z branżą). Mam świadomość, że treści zamieszczane na niniejszej stronie mogą zawierać między innymi materiały reklamowe wyrobów przeznaczonych do używania przez użytkowników innych niż laicy. W celu przejścia na stronę potwierdź swój status:

Nie jestem specjalistą z branży stomatologicznej